Ms. Mori, Editor in Chief of ELLE JAPON

本日、ELLEの森編集長がブリッジフィールド ショールームに遊びに来てくださいました☆
森編集長は、ELLE JAPON、ELLEgirl、ELLE ONLINE(ONLINE SHOP含む)まで手がける、エネルギッシュなスーパーウーマン!
ランチがてらゆっくりお話させて頂きましたが、ますます尊敬しました・・!
Marijoliも「かわいい!」と仰ってくれました♪
(私はMAYING のブレスレットを着用)
大変お忙しい中、お越し頂きありがとうございました☆
ブリッジフィールド ショールーム 
プレス 佐久間 麗安


--------------------------------
Today, Ms. Mori, Editor in Chief of ELLE JAPON came visit our showroom.
Ms. Mori is a respectable super woman who oversees ELLE JAPON, ELLEgirl, and ELLE ONLINE (incl. the online shop) !
She liked Marijoli's in-mode design and its affordable price point. (I wore MAYING bracelet today.)
Thank you very much to Ms. Mori for taking some time for us...☆
Bridge Field Showroom
Press: Rena Sakuma

No comments: